Älskade syster!

Jag önskar att jag kunde vara ett större stöd för dig! Jag kan säkert vara det men jag vet inte hur, kanske detta är ett sätt att vara det. Att dela dina dagar bra som dåliga och dela mina dagar, bra som dåliga.

Jag fäller en tår när jag läser ditt senaste inlägg, det får mig att minnas, att komma ihåg allt det hemska. Det ger mig rysningar och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Jag känner att min kära vän ångest kommer på besök. Det kommer att vara svårt att somna ikväll...
Tro inte att det bara var för att jag blev påmind syster. Utan min vän kommer med jämna mellanrum, och stannar olika länge varje gång. Egentligen så lämnar den mig nog aldrig, men som många andra som lider utav ångest känner igen sig. Det gör ont i bröstet, man känner att man vill gråta, skrika, skratta, slåss och allt helst på en och samma gång!

När jag var yngre brukade jag skära bort denna smärta! Det hjälpte, det gjorde det faktiskt. Inte långsiktigt men just för att klara av att somna så hjälpte det. Man tänkte på någonting annat. Det gjorde ont, men det var så skönt, det kändes som att smärtan följde med blodet ut, det rann ur mig. Det låter sjukt, det är sjukt. Jag vet.
Men jag kan ärligt säga att jag saknar det. Önskar att jag kunde göra det, nu. Men jag har lagt ett löfte till mig själv att inte göra det. Jag är inte stolt  över min kropp, jag ser ärren, även de som ingen annan ser. Jag vet precis vart jag skärt mig. Även fast det inte blev så djupt så att det lämnade ett ärr. Men ändå jag ser dem varje dag, och blir påmind av de hemska tider jag gått igenom.

Jag älskar dig syster av hela mitt hjärta! Och skulle jag vinna pengar så skulle jag köpa dig ett liv, vart du än vill!
Jag vet att pengar inte kan köpa lycka, men det kan köpa dig bort från en del utav smärtan! Ett liv där hon inte kan få tag på dig, ett liv till dig. Ditt liv, gör vad du vill! Det är min önskan idag! Att du får det liv som du önskar! Ditt liv! Ditt liv! Ditt liv! Ditt alldeles egna liv!! Min önskan idag!! Ditt liv!

Jag älskar dig. Jag tänker på dig. Jag önskar så hårt jag bara kan..
Du är min syster!

Puss<3
Syster1
Sov gott inatt.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0