Glömde bort mina beskymmer

Jag har träffat Sveriges (förmodligen) mest glada, trevliga, roliga och spexiga människor idag!
Så fort jag kom dit så kände jag hur rummet var fullt av energi och det utstrålade glädje och helt plötsligt så glömde jag bort problemen. Tänk att 6 stycken människor kan göra så, att man glömmer sina beskymmer för en stund.
Ååh, det var så förbannat härligt att vara bland dessa människor!

Jag tror jag aldrig träffat människor som utstålar sådan glädje och energi på en och samma gång.

Borde verkligen finnas mera av sådana människor!

De gjorde min kväll bra och förväntansfull över nästa besök!

Ha en bra lördagskväll!

//Syster 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0