Idolkväll:D

Idolkväll med favorit snacksen!

Ja, det kan man nog nästan säga i allafall! Kom hem precis lagom till idols första framträdande! Med en redan öppnad påse ostbågar i famnen! Mitt just nu absoluta favorit snacks. Ja kan få ett sådant enormt sug efter just ostbågar och det jobbiga med detta är att det inte gått över förens jag har fått dem! Jag bara måste ha det!
Och just det!!! De måste ätas med gaffel!! Annars kan det nästan kvitta..

Sen undrade jag ju över en sak, när jag satt i bilen på väg hem från affären så råkade jag säga ostkrokar!
Men sen kunde jag inte sluta fundera på varför jag sa det och om det heter ostbågar eller ostkrokar! Estrellas heter ostbågar men OLW heter Cheese Doodles ! Så vad heter det nu då?! Hjälp mig! Sa jag fel eller sa jag rätt.
Puss<3
Syster1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0