Känslor

Hej,
Ibland får jag så konstiga känslor, det är som att mitt förflutna kommer som ett täcke och bara begraver mig! Det gör mig både glad och ledsen! Jag saknar det jag haft, jag saknar mina vänner, mitt gamla liv. Samtidigt som jag påminner mig själv om hur lyckligt lottad jag är nu. Även om det ibland känns som att jag inte lever ändå!
Det finns vissa vänner som jag saknar mer än andra. En alldeles speciell vän som jag saknar så att jag nästan gråter ibland är en föredetta nära killkompis till mig. En helt underbar människa som var så himla snäll och som jag kunde prata om allt med! En person som visserligen hade känslor för mig, under nästan hela våran vänskap, som aldrig blev besvarad. Jag kan säga jag älskar dig, som en vän. Jag älskar dig och önskar att du fortfarande skulle vara min vän. En dag kanske jag kommer att säga det till dig men just nu, så vet jag inte. Jag är inte tillräckligt modig!

Men DU betyder.
"Jag älskar att titta på reklam"

Puss
Syster1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0