PMS

Detta PMS, känslorna svallar! Jag både hatar och älskar denna period.
Jag vet inte riktigt hur andra blir men jag gråter för allt. Det är mest så att jag gråter! Visserligen så tycker jag att det är skönt att gråta, men det kan bli lite väl mycket när man helt plötsligt börjar gråta för att någonting smakar gott eller att man får se en söt katt på TV. Då börjar jag att fundera på om allting stämmer! :)
Men men, det är väl så det är. Vi kvinnor är lite knäppa och annorlunda, och våra hormoner står inte alltid rätt till, men det är väl det som är charmen med oss!

Jag och min sambo var och tittade på lägenhet tidigare idag, och jag kände att jag verkligen inte kunde göra ett sådant stort beslut idag på grund av mina känslor. Så beslutet fick vara hans, han var 100% säker på att lägenheten passade oss, så du tror jag på honom. Och nu i efterhand så känns det ganska bra! Så snart blir det flytt!

Känns konstigt men ändå skönt. Flyttar närmare till jobbet, och närmare till centrum så det är bara positivt! Och självklart ett STORT +! Cykelbana ända hem till min lillasyster!!:D

Puss<3
Syster1

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Vad mysigt med en ny lägenhet. Även om just flyttandet kan vara rätt jobbigt är det ju kul när man har kommit på plats med alla sina saker och startar ett nytt liv inom nya väggar.

2009-10-14 @ 23:26:11
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Syster1

Ja verkligen! Tycker att det ska bli kul att flytta nu. Känslorna var väl mest tvungna att lugna ner sig lite:)

2009-10-16 @ 11:09:56
URL: http://tvasystrars.blogg.se/
Postat av: Maja.

Usch hatar pms, spelar ingen roll vad man gör, det försvinner aldrig:S

2009-10-16 @ 11:32:01
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0