Tack..

Ville faktiskt passa på att även tacka denna mamma. Refrängen i denna låt är skriven för mig. Hon har gjort så att jag aldrig tar något för givet och att jag uppskattar allt jag får, och även kämpar för de personer jag älskar. Men jag blir fortfarande förvånad och väldigt tagen av när jag får saker av personer som verkligen inte behöver visa mig någon kärlek eller tacksamhet. Min styvmamma som jag kännt i 5 år har visat mig mera kärlek.
Men Tack.



Makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
It makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0