Tråkigt..

Ibland, och oftast så älskar jag verkligen hösten! Men idag så är jag inte riktigt med på noterna.. Vakna till regndropparna på fönstret kan väl i sig vara ganksa mysigt, men annars vet jag inte. Jag har inte lust till någonting idag. Vill inte jobba, inte laga mat, inte gå ut på promenad, inte lägga mig under täcket till en bra film, inte sitta vid datorn.. Okej, jag ska sluta. Men ni fattar nog. Jag har ingen lust! Ingen lust alls..

Men samtidigt så är jag så utråkat så att jag tror att jag går under. Men jag får väl försöka med det vanliga botemedlet: MUSIK.. Skulle behöva lite musiktips bara! Det går nästan samma låtar hemma hos mig, eller radio så klart!
Men just nu så går Run this town, 3, Silly boy om och om igen.

Puss<3
Syster1



Tur att Lars Winnerbäck finns!

Lägger upp fler låtar allt eftersom! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0