Du betyder!

Har haft syster 2 på besök nu under ett par dagar! Det har varit underbart, önskar att hon var här oftare! Jag vill säga att denna människa betyder så fruktansvärt mycket för mig och jag vet inte om hon vet om det. Därför så skriver jag det här, det må bara vara vi två som läser denna blogg, men oavsett så betyder den mycket för oss. Vi kan ha konversationer och berätta för varandra utan att behöva känna oss ivägen eller påträngande. (särskrivningar är min svaga sida:) Vi läser varandras tankar för att vi vill..

Vi berättar saker för varandra på rätt tidpunkt, eftersom lyssnaren själv bestämmer tidpunkten!

Jag älskar dig lilla syster! Du betyder allt för mig och jag önskar att du kommer hit snart igen! Du är alltid välkommen! (Och inte bara när jag behöver hundvakt!! ) Jag vill att du kommer hit när du vill, alltid välkommen även när jag jobbar!!

Puss, jag älskar dig lillasyster!

//Syster 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0