Ljuset i tunneln!

Senaste tiden har jag jobbat mer än jag borde!  Men det känns ganska så skönt eftersom man vet att pengarna kommer ramla in på kontot!
Men hur kommer det sig att pengar för med sig så mkt ångest?
jag betalar och betalar men vad får man. Just nu känner jag mig totalt hjälplös! Varför jobbar jag så mkt när jag aldrig får göra nått kul för pengarna som jag tjänar? Surt..

Men ibland undrar jag hur jag skulle klara mig på egen hand.

Jag skulle vilja prova men det betyder kanske att jag slänger något värdefullt, det bästa jag har i sjön. Vi som har jobbat så hårt. Det vill jag ju inte släppa, men jag är nyfiken. Jag har aldrig varit riktigt själv.

det är ju inte det att jag inte vill vara med honom, missförstå mig rätt. Jag vill bara flyga själv, prova mina vingar på egen hand!

Detta inlägget skulle verkligen inte handla om det där, men jag ser ljuset i tunneln. För min syster.

Hon ska äntligen flytta till pappa. Tyvärr längre ifrån mig, men det får det vara värt.

Jag älskar dig!

Puss //Syster1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0