Släng ut mig och du ser mig ALDRIG igen

Fördjävligt för mamma.

Toppen för mig!

Hon hotade med att slänga ut mig idag efter att jag kollade vem som ringde henne. Sedan när hon kom hem så påstod hon att jag hade även läst 2 sms. Men så långt gick jag inte. Lite privatliv kan den där förbannade idioten ha.
Men detta var tydligen nästan droppen för mamma, det duger inte för mig. Jag vill att hon ska brytas och få ett sammanbrott, vilket som är nära nu visserligen men det räcker inte med att det är tillräckligt för att gå ut genom dörren och aldrig visa mitt ansikte hos mamma.
 
För om hon slänger ut mig, så kommer hon aldrig se mig igen, och det är inte ett hot, det är ett löfte. Och det bästa är att hon får känna dåligt samvete för det som komma skall och inte jag eftersom det är jag som går tack vare mammas sammanbrott eller utbrott på mig. Jag är färdig med relationen till min mamma. Jag äcklas av henne och varenda timme som går hemma eller i hennes närhet så känns det som om jag vill krypa ur mitt skinn och försvinna någon annanstans.

Nu sitter hon, patetiskt nog, ute i köket och pratar med sin bästa väninna om mig. Jag tror hon till och med gråter, vilket som är ett bra tecken för mig. För då vill hon inte känna så här, och hon har fått ett erbjudande om en mindre lägenhet, vilket som betyder att den är billigare och då finns det ingen plats för mig.

Detta kanske är jävligt elakt att spela på sin egen mamma så här men hon spelar själv ett spel med sina döttrar och som ni säkert vet så "är man med i leken, får man leken tåla. Så ni som inte vet hur det är att leva med denna människa, har heller ingenting att säga till om...

//Syster 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0