29/5-11 Hemma

Mors dag idag.Tycker hela dagen är påhittad skit som butiker och andra företag använder för att sälja mer av deras saker... Onödigt också för den delen. Varför fira mammor på bara en dag? En del mammor förtjänar att bli firade varje dag... Men det finns ju de mammor som inte förtjänar att bli firade... Och jag tycker att min mamma inte förtjänar att bli firad idag.. Jag tror ni fattar varför också...


Men jag skickade iväg ett sms från mitt gamla nummer, via datorn såhon får ett sms iallafall. Jag skickade inget "godjul" i julas så det är väl lika bra att det blev av nu då.


Hade inget mer att skriva faktiskt såjag avslutar med att säga när min syster blir morsa till sensommaren, dåska jag se till att den ungen firar sin morsa varje dag. För om det är någon morsa som förtjänar att bli firad så är den min syster. Hon är mamma redan nu, det är bara det att ungen har inte kikat ut ännu!



//Syster2

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att de är din syster och inte du som ska bli mamma -så som du behandlr henne.

2011-05-31 @ 15:29:52
Postat av: Anonym

Vet du att all skit du slänger på de dina är egentligen mot dig själv. Så sätt dig ner och läs igenom allt och läs de i jag form ,ta sen tag i saken prata med alla fixa dig ett eget liv ,häng dig inte fast utan de är dax att stå på egna ben nu.Lycka till

2011-05-31 @ 15:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0