Okej, nu kör vi... tror jag...

Torsdag idag ja... Lördagen kommer med stormsteg och jag är riktigt nervös över detta faktiskt... Och när jag blir nervös över lördagen så blir jag nervös över att jag inte har något att ha på mig som faktiskt visar att jag har gått ner ca 13 kg sen februari... Tycker själv inte att det varken känns eller syns men å andra sidan så är vägde jag alldeles för mycket innan. Jag har väl ungefär 25 kg kvar innan jag kommer vara nöjd. Fast det klart... Om jag bara kommer under 100 kilos sträcket så är det är seger i sig... Men sen att folk kanske inte tror att jag väger faktiskt ÖVER 100 kg så beror det mest på min längd. Är man lågn som mig så sätter sig kilona lite här och var.. Men åter till lördagen nu då.. Jag vill ha något som det faktiskt syns att jag gått ner i vikt men jag har inget sånt plagg. Jag vill ha något sånt plagg på grund av att jag vill visa mamma att jag inte är så stor längre som jag var då när jag bodde hos henne och då hon kom med sina nedvärderande kommentarer om min vikt, min kropp och mitt utseende i sig. Och alla de ord har fått mig att må så dåligt. Jag kan fortfarande må dåligt över allt som hon sagt om min kropp och det har påverkat väldigt mycket min självkänsla och självförtroende. Och tro mig. När man mår dåligt av saker som mamma sagt så mår man riktigt dåligt...
   Jag har 1 ny tunika som jag skulle kunna ha men den har gått sönder i ärmarna så jag sa försöka laga det och så att det ser bra ut till lördagen. Den skulle jag kunna ha samt ett par svarta leggins.... Det kanske inte är så farligt... eller? Jag får snart ett nervsammanbrott av allt oroande över lördagen. Och så är det släkten... Herregud... Kusiner... fast jag vet inte om många av dem skulle komma med men 1 utav dem tror jag skulle med och henne tycker jag om och vet att hon är snäll rakt i genom... Mormor & morfar, ja de går bra... Men mina morbröder och mostrar... herrejävlar vad jag är nervös... Jag har märkt det på mig också nu ju närmare jag kommer lördagen. Jag kan inte sova. Har svårt att sova och vill det enda jag vill är att kunna sova en hel natt utan att bli helt... ja... sömnlös helt enkelt.


I morgon har jag möte med en person. Ingen psykolog men personen är nästan som en psykolog, fast personen har ingen... psykologexamen(heter det så?)
Hur som helst så kan denna människa väldigt mycket om krångliga situationer och kanske kan komma med några förslag om hur jag ska kunna lugna ner mig och inte vara så nervös... och kanske hindra mig från att få en panikattack på tåget på väg dit... Om jag vore troende kristen så skulle jag be till gud men jag är inte troende kristen och jag tror inte det funkar om man inte är det... Har försökt innan xD

Men helt ärligt så skulle jag behöva ett jävla mirakel för att klara av lördagen... vill hellre stanna hemma och gå på marknaden istället... Kan jag inte få göra det istället? fan helvetes jävla skit...

Förlåt, jag tror jag svor. Läs inte den raden, glöm att den finns.

aja, nervösa syster nr 2 säger god kväll på er och ni får gärna hålla tummarna att jag inte får ett nervsammanbrott på lördag eller i morgon... eller i kväll för den delen heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0