15 april

Idag är min syster på besök. Jag gillar när de kommer på besök men jag tycker att folk i detta hushåll försöker vara bättre än vad de är. Det är så tröttsamt att lyssna på saker som ibland verkligen inte stämmer. Att säga till exempel att vår hund INTE sitter å tigger vid matbordet är en lögn, att säga att vi har mer pli på vår hund än deras är ren bullshit! Jag blir så trött på att höra dessa små bullshits hela tiden. Det handlar inte hela tiden om vår hund utan det kan handla om min pappas frus son. Säga att han tar undan efter sig och bäddar sängen osv. Bullshit!
Jag blir så T-R-Ö-T-T på det!
Nu sitter de å fikar men jag orkar inte vara med för jag orkar inte vara i samma rum som dessa människor, förutom min syster å hennes familj. De är de enda jag tål just nu idag.


Hatar bullshittare!

//syster 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0