Thought I would forget, but I remember

Kollade på ett tv-program igår där en snubbe sjöng Christina Aguileras låt Fighter. Det fick mig att tänka på texten och vad det betyder och att det stämmer ganska bra in med tanke på allt skit med mamma. Här kommer några textrader som jag tycker är passar:

Well I thought I knew you,
Thinking that you were true.
 Guess I, I couldn't trust,
Called your bluff, time is up
 'Cause I've had enough
You were there, by my side, Always down for the ride
But your joy ride just came down in flames
'Cause your greed sold me out in shame


Sen har vi några andra textrader också:

All of your backstabbing
Just so you could cash in
On a good thing before I'd realized your game
I heard you're going 'round
Playin' the victim now
But don't even begin
Feeling I'm the one to blame
'Cause you dug your own grave,


Jag tycker att snubben i tv-programmet som sjöng, sjöng denna låt mycket bättre än vad Christina Aguilera gjorde.
I övrigt hade jag faktiskt inte mycket att skriva denna gång. Det går upp och ner, mestadels upp men det kommer säkert ändra sig med den saken.

Makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
Makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter




//syster 2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0