Känner mig...

Känner mig pigg. Känner mig på gång. Känner mig glad. Ja, det är nästan så att jag känner mig levande igen och inte som ett vandrande lik. Jag går inte längre hemma och glor om dagarna utan nu har jag ett ställe att vara och jobba på 4 timmar, 5 dagar i veckan. Känns ta med fan så jävla skönt. Känner mig piggare, känner att jag är på väg att lista ut vad jag vill göra med mitt liv. Jag känner mig mest glad när jag får gå upp på morgonen och åka iväg till detta jobb, där människorna är otroligt trevliga och otroligt inspirerande. Det är ta med fan så att jag nästan känner mig levande igen. Den känslan har jag inte haft på några år, men jag känner att den kommer, ju fler dagar jag går till jobbet. Det var allt som jag orkar skriva för stunden. Men så ni vet så kommer jag mer och mer till liv för varje dag som går. Tänker informera om att nästa gång jag skriver så har jag något nytt på gång... Men det får ni veta senare. När det blir får jag se! //Syster 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0